چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ چقدر است؟

مطالب زیبایی پوست و مو در این وبلاگ ارائه خواهد شد.

مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ چقدر است؟

۶۸ بازديد
هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ است. همان طور که می دانید زیبایی در همه ادوار یکی از مهم ترین معیارهایی است که تمام افراد به دنبال آن هستند. میکروبلیدینگ هم یکی از راه های زیبایی است که امروزه در بین بانوان بسیار رایج شده است. از آنجایی که انجام میکروبلیدینگ کمک می کند که بانوان وسایل آرایشی چون مداد ابرو را کنار بگذارند و یک ابروی طبیعی داشته باشند بسیار پرطرفدار شده است.
در واقع میکروبلیدینگ یک روش هاشور زدن تقریبا دائمی است که امروزه بانوان زیادی را به سوی خود جذب کرده است. این روش زیبایی مزایای زیادی دارد که یکی از مهم ترین مزایای آن این است که به کمک این روش، ابروها به طور کاملا طبیعی قوس داده می شوند. علاوه بر این می توان هر رنگی که مورد علاقه مشتری است به ابروها داد. در واقع این روش به بانوان کمک کرده است که دیگر نگران کم پشتی ابروهای خود نباشند و همچنین دیگر نیاز نیست که این افراد برای اصلاح ابروهای خود مدام از مداد و سایه استفاده کنند.
این مسئله سبب شد که امروزه انجام میکروبلیدینگ ابرو بسیار مورد استقبال بانوان قرار گیرد و مهم ترین مسئله ای که ذهنشان را درگیر کند مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ باشد. از این رو ما عنوان این مطلب خود را به مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ اختصاص دادیم تا شما را بیشتر با این مسئله آشنا کنیم. حال اگر تمایل دارید با مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ اشنا شوید می توانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.
از آنجایی که میکروبلیدینگ امروزه به یکی از روش های رایج در بین بانوان تبدیل شده است لذا اکثر به دنبال این هستند بدانند مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ چقدر است؟
در پاسخ به این سوال باید گفت خراش های انجام شده در پوست در روش میکروبلیدینگ سطحی و دلیل این امر هم این است که هرچه خراش سطحی تر باشد خونریزی کمتر است لذا این مسئله سبب شده که مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ نسبت به سایر روش های هاشور ابرو کمی کمتر باشد. ولی این مدت زمان کم در مقابل مزایای بسیار خوبی که این روش دارد معمولا نادیده گرفته می شود.
به عنوان مثال یکی از بهترین مزایای این روش این است که می توان رنگ و مدل میکروبلیدینگ انجام شده با توجه به خواست و سلیقه مشتری تغییر داد. لذا این مزیت سبب شد که افراد تقریبا به مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ توجهی نکنند. به طور کلی مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ بین شش ماه تا دو سال است که این مدت زمان هم بستگی به عواملی همچون مدل و نوع رنگ انتخابی دارد. در واقع این عوامل تاثیر بسازیی در این مدت زمان دارد.
از دیگر عواملی که سبب شد مشتریان توجهی به مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ نداشته باشند امنیت بسیار بالای این روش در مقابل سایر روش های هاشور است چرا که رعایت یک سری مسائل در این روش بسیار ضروری است. در واقع باید بدانید که این روش از نظر سلامت ایمنی این روش مطمئن است. در این راستا باید گفت هر زخمی که روی پوست ایجاد شود زمینه ایجاد یک التهاب است لذا یکی از مسائل ایمنی و سلامت این روش این است که حتما قبل از انجام این کار از استریل بودن سوزن ‌های میکروبلیدینگ مطمئن شوید. از دیگر روش های ایمنی که در روش میکروبلیدینگ باید رعایت کنید توجه به مکان و پرسنل انجام این کار است. مکان انجام این کار حتما باید پاکیزه باشد و همچنین باید مجرب و کارآمد بودن پرسنل و کارمندان نیز اطمینان حاصل کنید.
دوام و ماندگاری میکروبلیدینگ چقدر است؟
به طور کلی نمی توان گفت که دوام و مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ چقدر است به عبارت دیگر نمی توان تاریخ مصرفی برای این روش معین کرد. ولی با توجه به تجربه ها نشان می دهد که عمر مفید این روش، یک سال است. ولی در روش های مختلف این مدت زمان، متغیر است. در واقع عوامل مختلفی تعیین کننده مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ است که از جمله این عوامل می توان به عمق کاشت رنگ، نور آفتاب، شرایط فیزیکی بدن، مراقبت ‌های بعد از انجام کار و … اشاره کرد. لازم به ذکر است بدانید در شرایط کلی رنگ های تیره تر این روش از ماندگاری بالاتری برخوردار هستند.

جلسات ترمیم میکروبلیدینگ
همان طور که اشاره کردیم میکروبلیدینگ از جمله روش هایی است که به دلیل سطحی بودن هاشور در آن نیاز به چند جلسه ترمیم است. این جلسات ترمیم حداقل دو جلسه بین دو هفته و حداکثر تا یک ماه است. در واقع تکرار جلسات ترمیم در هر فرد بسته به پوست فرد دارد. از آنجایی که افراد دارای پوست های مختلف هستند این جلسات بین افراد متغیر است.
لازم به ذکر است بدانید از آنجایی که لب ها دارای بافت های مخاطی نازک هستند لذا تعداد جلساتی که برای ترمیم آن ها نیاز است بیشتر از تعداد جلسات هاشور ابرو و خط چشم و مژه است.
مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ بر اساس نوع پوست چقدر است؟
در واقع یکی از مهم ترین معیارهای که بر مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ تاثیر می گذارد نوع پوست است. از این مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ بر اساس پوست عبارتند از:

ماندگاری میکروبلیدینگ بر روی پوست معمولی:
در واقع افرادی که دارای این نوع پوست هستند باید بدانند که ماندگاری میکروبلیدینگ روی این پوست از سایر پوست ها بیشتر است و دلیل این امر هم این است که پوست معمولی از لطافت و رطوبت بسیار خوبی برخوردار است و همین ویژگی ها سبب جذب رنگ فوق العاده بالا می شوند.

ماندگاری میکروبلیدینگ بر روی پوست خشک:
این نوع پوست دارای چربی بسیار کمی است و همین عامل سبب می شود سطح پوست آب خود را از دست بدهد. در نتیجه پوست حالت کشیدگی و پوسته پوسته شدن به خود می گیرد. این مسئله سبب می شود که رنگ پذیری این نوع پوست خوب نباشد و لذا معمولا برای هاشور بر روی این پوست ها از رنگ های تیره استفاده می شود. علاوه بر این در این نوع پوست ها احتمال قرمز شدن و التهاب بسیار زیاد است. بنابراین اگر دارای این نوع پوست هستید باید مراقبت ‌های بعد از میکروبلیدینگ را با دقت بیشتری انجام دهید.
ماندگاری میکروبلیدینگ بر روی پوست چرب:
از آنجایی که ترشح چربی در این نوع پوست بیشتر از سایر پوست ها است لذا افرادی که دارای این نوع پوست هستند معمولا دارای پوستی براق و چرب با منافذ بالا هستند. این مسائل سبب می شود که رنگپذیری در این نوع پوست هم کم باشد و ماندگاری هاشور نسبت به سایر پوست ها کمتر باشد.

ماندگاری میکروبلیدینگ بر روی پوست مختلط:
این پوست متشکل از دو نوع پوست چرب و خشک است. افراد دارای این پوست معمولا از پیشانی، بینی و چانه چرب و گونه ‌ها و شقیقه ‌ها و اطراف چشم‌ های خشک برخوردار هستند. ماندگاری در این پوست ها هم کمی ضعیف است.

جمع بندی
به طور کلی در مورد مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ باید گفت که میکروبلیدینگ روشی بسیار ظریف و سطحی است و معمولا فقط با رنگ های دودی که رنگ طبیعی ابرو است انجام می شود. این روش در پوست های نرمال و خشک دارای ماندگاری بیشتر و در پوست های چرب دارای ماندگاری کمی است. این روش در مرحله اول کمی با ریزش است و از این رو نیاز به ترمیم دارد. جلسات ترمیم بسته به پوست افراد از یک تا سه جلسه متغیر است. ترمیم اولیه معمولا بعد یک تا دو ماه انجام می شود. ماندگاری این نوع هاشور بسته به نوع پوست شما بین ۶ ماه تا ۲ سال متغیر است.



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.